Tik Tok

- en låt jag aldrig tröttnar på!
Godmorgon people, det är skinande sol ute, tänkte gå ut och fota en stund, känns som om de var länge sen jag gjorde det. Men jag måste plugga känner jag, både so och svenska! Sen äre match klockan två i orminge hallen, mot vendelsö, det blir nog en väldigt tuffmatch. Men vi får kämpa, känner mig lite små sjuk, men de säger jag ine till mamma haha för då får jag inte spela! nej nu kan jag inte sitta här och luffa mig. bye
Jag är den i svart då,
* det roliga är att vi har miljoner bilder på när jag springer efter den här bruden, tillslut tar jag bollen*

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack för din/dina fråga/frågor på min frågestund! jag har lagt in svaren nu så kika gärna in på min blogg och se även vad jag har svarat på alla andra frågor. Tack så mycket! kraaamisar.

2010-03-14 @ 15:38:40
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0