the lonly road

du är så himla vacker.
Du är en av de tre, jag kan verkligen kan lita.
HAHAHAHAH
SMYG.
Det var längre mellan än vad de ser ut!
Hejsanhallå!
Sitter och lyssnar på en väldigt bra låt. Min dag var alldels för skön, (fast så säger jag bara). Den var riktigt soft. Jag och IvI hade musik sen åkte vi till min prao. Efter några panik inslag frysna händer osv så hittade vi. De var mysigt, men väldigt mycket regler för mig, och känner på mig att diska är något jag kommer att få göra!

Påvägen hem fotade vi jäätte mycket, typ hundra bilder. Men ni fick bara några av dem, nu sitter jag och pluggar spanska tills imorgon. Sen ska jag till forum för extra matte, som jag egentligen inte hade behövt. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0