The long road.

Mammas fina blomma.

Hemma nu, mitt humör har blivit allt bättre. Var så himla sur i morse att jag kunde slå sönder något, jag mådde väldigt illa också. Vilket jag också gjorde efter lunchen, men nu är allt prima ballerina! Sitter och käkar skinkmackor, vi har inget att dricka här hemma! ska nog ta mig lite vatten innan min hals dör.

Idag är de dammatch mot vårby, hört att dem är fula i munnen, men de blir nog kul! imorgon ska jag ta med mig min kamera till skolan, eftersom IvI's kamera hatar mig! Den vill aldrig ha med mig på foton :( Men nu måste jag kila! ha det jätte bra, pusspåer

Kommentarer
Postat av: Jennie

¨hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

2010-03-22 @ 14:39:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0