Pucko.

Bild från Nyår.

Sitter i mitt kök, är helt slutkörd på något konstigt vis. Mitt humör har vart ganska bra idag, fast jag blev så sjukt trött och ledsen pga en grej. Som jag nu inte längre är ledsen över? Jessica fyller år idag, så jag tod tonen både i klassrummet och matsalen, hur bra jag sjunger.. jo. De är en annan femma. Men anyway, kanske ska käka lite. Sen ska jag kolla på vampiere diaries. Som min bror var snäll nog att spela in åt mig igår, men iallafall.. Matchen igår gick inte så bra, vi spelade lika fyra-fyra, jag gjorde en hat-trick eller vad de nu heter, tre mål på raden, Två mål gjorde jag när de bara var en minut kvar. Då var jag glad. Men ingen pallar läsa ! Ha de götttt

Kommentarer
Postat av: olivia

aw tack! ♥

2010-03-12 @ 14:28:57
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0