kul att folk börjar komentera!

Josefin ; Om du fick välja, vilken person i hela världen (levande eller död) skulle du vilja vara för en dag? :D Kanske inte så kul att va nån döding, jagmenar, ligga i en kista hela dagen. No thanks ^^
Svar; Hm.. knasig fråga. Men skulle nog säga Bam margera, bara för att han är så sjukt snygg och tuff!

Jessica ; Jag är bara 157 och 19 år - fett med respekt haha ;)

Vilken är din favoritmaträtt?
Svar; härligt! :) Oj.. jag älskar tacos, sen gillar jag kyckling väldigt mycket, och thai.. som du hör, har jag inte "en" utan flera

Kom hem från matten för ett tag sen ,det gick faktiskt väldigt bra! var grymt bra på vinklar (?) hmm.. snackade lite med ludde förut, (yes i did) Min älskling åker till U.S.A imorgon.Fan vad jag kommer sakna henne, saknar henne redan!

En av mina favorit bilder på världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0