" jag gillar killar med pasta, men jag gillar dig mer än allt "

En kille som är glad över att våren är här.
Mamma har påskpyntat vid vårt garage
blev kär i bilden. Kanske för att man ser marken?
Då börjar vi nerifrån!
Converse - New york, (johannas gamla)
Tights med dragkedja - Zara, (dem som är sönder)
Väska - den jag fick av anders
Jacka - Jc.
Halsduk - Åhlens!

HejHejHej!
Sitter och lyssnar på lite soft musik, fasen vilket härligt väder de har vart idag. Gick i bara tee skjorta till idrotten. det var mys de. Min morgon börjde segt med att jag inte hade några kläder :(, men de ordnade upp sig, hittade en prickig söt liten tee från åhlens jag drog på mig. Sen höll jag på att svimma också, (wihoo)

omprovet i So, gick väl ok? hoppas jag på iallafall, sen har jag mått lite sisådär, sen var de ju hemkunskap, hade skönaste gruppen jessica och Oscar, haha sjukt jädra kul! Nu ska jag nog ta nått att dricka, sen kanske jag tar en promenix eller något.

(FAN VAD JAG SAKNAR DIG ELLEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0