Is it worth it.

( lille ) Ruben. * just kidding* Han är cool fan. ( ja. jag tycker du är cool även fast du har vax, och är två år yngren mig )

Jag åkte och jobbade, och orakr fan ite ens snacka om det. Sista timmen var kalabalik. Sen skulle jag ta bussen hem, men hade as tråkigt. Så ringde pojken på bilden, Ruben. Och vi bestämde oss för att ses. Vi satt på någon grill i boogård och bara snackade i en och en halv timme. Han är riktigt snäll asså.. Bra vän. Men iallafall, nu sitter jag här. Och ikväll måste jag vara hemma.. ska upp åtta imorgon dammatch klockan tio, samling nio i hemmesta. Sen har jag egen match klockan typ halv tre. Aja, jag pallar inte skriva mer Vi ses bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0