I wanna wake up.

Jätte gammal bild, på mig och IvI.

Tjenamors
Sitter och dricker en smootihe som jag gjorde, nu blir råplugg. Tänkte sticka ut och springa om jag hinner, gör väl de vid fem eller något. Så sjukt kul, När bussen kom vid min skola, springer Ruben fram till mig och ba " alice bussen kommer, spring spring! Kom de finns bättre platser därbak, ta en bra plats. " Låter as tkråigt, men var as kul. Sen så innan han går på säger jag då " Ska jag hålla dig i handen medan du går på " höhöh. " Alice visa busskortet visa busskortet " Det var ialalfall, nice. Idag har jag och IvI vart ute as mycket ^^, så har lite bilder jag lägger in sen. Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0