i thought you said that summer is going to take the pain away

Älskar bilden från i fredags kväll då jag var med, två av mina favorit killar! ( Anders och Robin )

Har dushcat nu, känner mig mycket fräshare, ska plugga lite spanska och so ( eftersom jag har omprov. ) söck. Men iallafall, mamma ska köra mig i till forum sen, orkar seiröst inte ta bussen. Lat, vet. Men jag orkar fan inte :) imorgon måste jag fixa prao till ellen, och sen ska jag köra idrottspasset några gånger, så de verkligen sitter.

Snackade med Pontus Wikman igår, i fredags hade jag och IvI stannat för att göra vårt pass en gång, och niorna hade lektion efter oss, så dem såg ju när vi körde. Så han sa " Eran friskis var bra, nästan så att man skulle velat vara med ;) " Kanske föra tt vi juckar upp i luften, haha.. nej nu ska jag inte skriva mer onödig fakta, ha de gött people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0