I live for fun

( IvI driver ) Fasen vad jag längtar till sommarn, du jävla du, jag ( johan och ludde? ) haha love you girl
bild från igår, vi rockar.
Tjenamors!
Kom hem för ett tag sen, vi såg skolbio efter lunch dne var faktiskt bra. Men väldigt hemsk. Efter drog jag & IvI in i sickla istället för att åka hem, vi fikade, pluggde! fattar ni? vi pluggade faktiskt. Jag lärde Olivia, shit.. men iallafall! Jag köpte en ny tröja, ( hihi ) Jag vet jag vet, shoppar hela tiden. Men fan den kostade bara 49 kronor. Klart man fyndar. Köpte den på en affär jag skäms över. Ginatricot, jag hatar den affären. Men var fär för att kolla underkläder, så hittae jag en tröja jag ville ha så. Japp!

Sjukt hur glad jag blir av olivia alltså, vi har alltså så himla kul! Jag tackar gud för att hon är 15, de är 15 års gräns på maxi för energidrycker, så hon köpte ut åt mig ( hehe ) Vi kommer iallafall ha de bäst i sommar. Men nu måste jag typ plugga. Bay

Kommentarer
Postat av: sofia

har du riktiga raybans? (:

2010-03-17 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0