i know i'm going to fall down,

Bild från veckan, tyckte den var lite småmysig. hehe
Jag har precis gjort klart min svenska helt, kände för att lägga till lite saker. Kan också lägga till att herr-matchen var väldigt tråkig. Dem förlorade med 6 - 1 eller det stod det när jag gick iallafall. För jag behövde ta tio i åtta bussen hem.
Lax till middag som var väldigt gott, massa frukt till efterrätt gosigt! Imorgon är det måndag, och herregud vad stressig min vecka kommer bli,
Måndag - sickla jätte snabbt, hem plugga so, träning
Tisdag - massa plugg
onsdag - troligen till forum en snabbis med IvI och hämta hennes förlovningsring.
torsdag - ännu mer plugg, och träning
fredag - inge plugg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0