I did this to myself.

Två bilder från igår, ena var lite små cool, andra är bara för att ellen är fiiiiin! '
Tjena! Kom hem för typ en halvtimma eller nått, fyrtio minuter. Det var en riktigt dag igår alltsåå..
* Jag och IvI var störda.. ( som vanligt )
* Jag åkte till ellen
* vi missade bussen
* Vi åkte till björknäs och bytte till 413
* Vi träffade några äckliga gubbar som nyss komigt från kåken.
* Dme snackade om knark, och shit. Och om datorer med oss (?)
* Vi käkade god middag, eller en god macka
* Vi kollade på en riktigt bra bio.
* En kille jag en gång vart bra vän med smsade mig.
* Stötte på två andra killar i sickla som jag en gång vart bra vän med ( Elias och Henrik )
* Jag hittade inte min mobil
* Vi gick och letade överallt
* Sen efter ett tag hittade jag den... i min inneficka (?)
* Vi var grymt glada på bussen
* Vi åkte hem
* Vi kollade på allt för min syster.
* Vi somnade!
Lyckad kväll, ;) men jag skriver ett till inlägg om idag. haha.. ses

Kommentarer
Postat av: ellen

jag älskar dej och glöm för fan aldrig det. Jag känner mig lite smått vilsen just nu. Hoppas inte att jag sviker dig för det här.

För det är det sista jag vill. Jag behöver fatta ett beslut och det är fort. Förlåt

2010-03-20 @ 18:59:45
URL: http://ellenlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0