I cant stop this feeling.


Gotiha 2010. kärlek!

Har nyss kommigt hem från träningen, och väntar på att mamma ska duscha klart. Sen ska jag duscha, sen blire te.Fick veta en väldigt tråkig sak på innebandy träningen, vårt lag orminge 94a kommer troligtvis läggas ner. Pga för få spelare, och vi klarar inte att spela på nio tio pers i div ett.

Så de blir troligen ett Damjunior lag, så får vi ta in några 92or eller 93or. Kul de med, med samma lag och så. Men de som gör mig lite ledsen är att Christer och Nina inte längre får träna oss då. Jag menar, vi har kommigt så långt. vi har utvecklats riktigt mycket bara pga Christer och Ninas insats. Fan.. säger jag bara fan!

Nog om det, ska inte besvära er med dessa tankar, blir bara riktigt ledsen. Har spelat innebandy så himla länge med samma gäng, och samma tränare. Ja, men anyway så ska jag och Nicki troligtvis göra något på lovet, vi sak köra våran tradition med skräckfilmer, brukde vara jag nicki & emy. Dock så ser man inte så mycket av emy längre tråkigt nog. eftersom hon inte längre är så mycket på innebandyn. Men kommer iallafall på stört kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0