follow me.

Min nya tröja från Bikbok 99 svenska kroner, grymt pris. den är väldigt skön måste jag säga!

Kom hem från forum för ett tag sen, mår inte alls bra. Har hur ont i halsen som helst, inte konstigt. Eftersom vi var ute i över en timma igår, och de spöregna, jag hade converse och en tygjacka. Får hppas på att jaginte blir sjuk, denna vecka har jag mycket i skolan! Idrott, spanska och So.

Köpte också, ett par nya byxor eftersom mina med dragkedja är sönder.. dem har spruckigt :'/ RIP. Älskar dem! Men dem nya är också snygga, sen fick jag ett par randiga strumpbyxor av min mamma! Men nu ska jag sätta mig och kolla på tv, och dricka varm chocklad. ( vet att jag kommer må illa sen, men orkar inte bry mig ) Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0