Chasing cars.

*Gammal bild på anton.
Okej hej!
Dåligt uppdaterat idag, orkar inte bry mig för statistiken går ändå ner. Min dag har i stort sätt bara handlat om innebandy. Först dam match, upp tjugo i åtta. Ingen sovmorgon, jag spelade lite sisådär. Vi vann iallafall, hem var hemma i en och en halv timma och chattade lite på skype med Emil. Sen vare troligen sista innebandy matchen med orminge f94a. Asså de är så sorgligt så att jag dör. Höll nästan på att börja gråta! Sket i att vi förlorade, usch.. tycker de är så himla ledsamt. På torsdsag ska vi ha möte, och jag längtar som fan till dess. Jag och nicki ska baka något innan! Nu har jag gjort en smootihe, och ska snart duscha. Sen sätter jag mig nog och kollar på webbtv, ( gratis ) säger inte var mihihhi.
Jag har haft en bra dag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0