and you said that angels never lie? ( you lied )

Jag och Oscar var grymma på Fysiken.
Någon cool effekt på photobooth !

Okej right! here we go, min dag har som sagt vart as bra. Har mest vart med Robin och Oskar faktiskt, sen självklart massa andra också. Jag har vandrat runt i en rutig skjorta idag, väldigt snygg. Anders var glad idag, han sa att jag var snygg i min skjorta, och att mina armaband var snygga. Sen ska jag få en väska av honom, den är as snygg! Men Jag och IvI åkte iallafall till sickla efter skolan.

Där så köpte vi redbull och annat gott och pluggade idrott och lite engelska, hon måste sicka allt till mig sen. Men ändå. Några kom fram och frågade oss.
Dem - går ni i samskolan?
Jag - ee.. (tittar på IvI) nej
Dem - går ni i (något) ?
Jag - ee.. (tittar på IvI) Nej.
Stört.. men iallafall, köpte lösnaglar som mamma måste hjälpa mig med. haha! sämst. Men anyway, imorgon är det onsdag. Vilket betyder matte på kvällen. Idag måste jag göra mitt pass en gång till fullt ut. Sen måste jag göra spanska. Förlåt för tråkia och långa inlägg. Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0