wooow yee


Musik tipsar!
okej vi börjar med Alice cooper ; Så gal1 bra måste jag faktiskt säga, gillade inte honom förut när mickan visade låtaén / låtarna, för han var läskig.. men sen satt jag lite random och bara lyssnade på musik och inte kollade på spotti grejen, så bra jävlar vilken bra låt. Så såg jag att de var han. Och han är grymt bra.

Mötley crue ; Det är nog ett av favvobanden just nu, som förut jag gillade inte dem heller förut. När mickan satte på låtarna var det typ * suuuuck * , men man blir som man umgås, och jag har insett att jag faktiskt älskar deras musik!

Gund N' Roses ; Vilka gillar inte dem liksom? dem är också ett favvo band, det är nog alla dem här tre. iallafall just nu, tröttnar så smånigom, men har suttigt och lyssnat på de där låtarna i tre timmar nu. haha.. ja de var mina musiktops, hade det bra.


pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0