Minnen. ( EXTREMT FULA BILDER KOMMER DU SE )


Första bilden på ivI, och det där var första gången jag hade jeans i skolan på grymt länge :)

Ett tag var jag väldigt mycket med leo och fabian

Några kvällar på bovallen

robin var lika söt då som nu :)

Det här var början på min och ankans vänskap :)

Fabian & Leo

Dem igen, de var den dagen leo fick mitt halsband som han för övrigt fortfarande har på sig

Dem kom hem lite random till mig. :)

När vi egentligen skulle jobba med musik grejen, och ursäkta mitt fejs

Jag & Anders har delat många skratt. Plus här hade jag lugg

Jag & min superman <3

Detta är typ första dagen med datorerna.

Och den där är också g1 gammal, men den är cool. :)
Det där var lite av mitt halvår i min nya skola, jag stormtrivs, även om jag ibland önska att jag inte hade bytt. Men det finns inget man kan göra :/ man saknar . Men nu ska jag inte blogga mer just nu, ha en bra kväll så länge. pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Spiderman

gå in på http://www.knokk.se tror jag att de va :D<3

2010-01-27 @ 19:46:49
URL: http://stockinger.blogg.se/
Postat av: Anonym

kmr ihåg kvällarna på boovallen xD HAHA! grymt kul vi hade! :D<3

2010-01-28 @ 08:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0