Massa tankar.



Det ni anser som rätt, kanske jag anser som fel.
Det ni anser som kul, kanske jag anser som tråkigt.
Det ni anser som normalt, kanske jag anser som onormalt.
Men alla är olika, eller hur. Men måste ju ta chansen,
och lära känna folk innan man dömer dem.
Man måste acceptera folk, alla är inte som man vill att dem ska vara.
Men de är del i den dära " mogenheten " att kunna inse,
att alla inte är likadana.

Mickan har dragit, ellen kom och plinga på också, sen drog dem på tennis. Och jag ta bussen till innbandyn om en timma, mindre. Så jag kan springa bort allt det jag tryckt i mig. Måste springa imorgon med. Min katt är extremt söt just nu, ligger med huvudet precis bredvid min data.. åå pluppen ! typ jagar mina fingrar, skrattar åt sötisen. Tog en ganska bra bild på hans öga förut, lägger ut den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0