hello you


sådär gick jag klädd idag. :)

Mickan and moi

again

Bild från i fredags, så min pose :)

Okej dagen ;
Vi gick till åtta till fyra, eller halv nio men ingen skillnad. Det var segt men överlevde. Hände en sjukt pinsam grej idag. som jag inte tar upp i bloggen, skrattar åt mig själv ist " jag tyckte lite synd om dig när du halka " gulligt! Aja, efter skolan kilade jag och mickan iväg till forum som ni kanske ser? först köpte vi en smootihe, jag smsade lite med oscar. Så ffrågade vi vad han gjorde, och han sa att han var påväg till forum. HAHAHAHAH. gud asså, vi var på H&M när han ringde, och sa det. Så provade jag en tröja. Så snackade vi lite om honom, så när jag öppnade dörren och ba " vi måste skynda oss osv " så står han där och ba, vilken tid ni tar på er. Stängde dörren och blev grymt chockad var as pinsamt, men vi gick runt lite med honom, sen så drog han med sin pappa, och vis atte oss på bibblan i forum och fikade, super mysigt. Även om bilderna visar motsatsen. Sen hdae jag matte,i en och en halv timma, var grymt flummig. Men min privarlärare är grymt rolig så han var lite små flumm han med! ;) Sen messa jag lite med Ludvig mogno österlund,som han heter på min mobil. Och nu messar jag med mitt hjärta ellen. Lovar att fixa designen snarast.
pöss

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA KNULLIS VAFAN, vad blir det här, din tjugonde blogg? hihi men jag tycker om dig ändå!

pussy kram<3

2010-01-20 @ 21:01:50
URL: http://dumbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0