ge mig sommar.


Bjuder på en grymt härlig bild från skolstarten på Greger, Alex, Robin & Anders. Fan vad jag älskar den här bilden, minns dagen sjukt kul.


Hej hopp vänner..
Jag mår fortfarande sjukt dåligt, varje gång efter jag ätigt nått rapar jag i stupet av ett! Men tror det blir skola imorgon ändå? får se.. Annars blir det pluggdag, we will see. Ingen matte imorgon efter skolan iallafall, öfr jag behöver göra So. Eftersom jag inte gjort så mycket idag. Snackar med Anton å skajp och smsar med Robin. Dricker te också! Vet i vad jag gjorde? jag råkade hälla ut allt te i knät, man ba naaz. Det bräna som satan, nej nu får ni ha en bra kväll. Godnatt. pusspårer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0