FÖÖÖÖÖÖRLÅT.

Har typ bloggat sämst, de har två senaste dagarna. Förlåt för det mina vänner, men jag har haft fullt upp helt enkelt. Kan berätta om gårdagen. Okej, jag vaknar upp lite smått sådär sen vare match som vi för övrigt spelade lika -fan. Men iallafall, sen åkte mamma och jag tilll forum en snabbis käkade, sen hem och duscha.. Sen sktjussa mamma mig och ellen till forum där vi träffade några andra brudar, men vi drog ganska snabbt. Jag köpte en kjol från H&M, ett nitarmad, och ett diadem med rosett på! Värsta shoppingen? Sen drog vi hem till mig, packade min väska och drog till ellen, vi gjorde tacos, och käkade godis. Vi hade det super kul iallafall, vi somnade.. eller jag somnade halv fem, ellen somnade lite innan tror jag. Satt och skajpade med Anton zell i typ två timmar, sen smsade vi. Fan vad jag har saknat honom! Nu bjuds det massa bilder.

Sådär såg jat ut i forum!

Nitarmand och kjol

Rosett

Titta inte på mig, - kolla på snyggingen till höger!

COOOLA

Jag älskar dig!

Alldels för bra

Söööööta

Asg! ;)

Porrigthuh? " aaa fast ne "

Världens bästa vän.

Ja.

Babyface ?

Ganska cool fågel

Fett hardcore

En shäcci bild jag tog

Världens finaste Anton

PLUFFE <3



Kommentarer
Postat av: johanna

tuffa tjejor, jätte söt kjol du har köpt bajskorv!

2010-01-24 @ 17:46:23
URL: http://jatterstrom.blogg.se/
Postat av: denise

fan vad snygg din kompis va på den 15 bilden.haha du med altså :) ni va jätte söta :) diggar din kjol ;)

2010-01-25 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0