feelings.

Jag vet inte vad jag ska börja, för jag vet inte vad jag vill få fram. Det är inte samma sak utan dig, jag är kanske lika glad, jag är lika lycklig. Men när jag kommer hem, finns du inte längre där. Och det är då jag tänker, är det såhär allt kommer vara utan dig? ingen lycka, ingen glädje här hemma som får mig glad. Jag tror aldrig att någon kille har betytt så mycket för mig som du har gjort, du var den jag ringde när jag behävde prata med någon. Du var den jag tänkte på såfort jag blev ledsen. Du var min tillit. Jag är över dig nu, jag har kommigt över dig. Och jag känner mig hel även om vi inte längre är samma. Men som sagt, jag tänker ... är de såhär det kommer vara utan dig. Jag känner inte längre kärlek, bara saknad. Det är ett tomt hål i mig, som inte kan läka fören jag hittat den rätta personen. Ingen fattar, hur svårt det är att komma över någon. Folk säger att dem förstår, men ni vet inte. Förut ,varje kväll låg jag och hade skrivigt ett sms till dig. Som jag tvingade mig själv att inte sicka. Det har blivit som ett beronde att ha dig nära, men jag har inte det behovet längre. Jag undrar bara.. för de är, är inte som ajg vill ha det här hemma. Jag vill ha dig, som min vän. Men det som gör ondast är att veta att det aldrig kommer funka. 2 år, 24 månader. Har vi känt varandra. 24 månader när man säger det, låter det lite enligt mig. Men när man tänker på allt vi gått igenom.. det är stort, för img är det stort och betydelsefullt. Jag vet inte vad du känner, jag har ingen aning faktiskt. För vi har inte snackat på ett tag nu, och det är kanske därlfrjag saknar dig. För jag vill inte förlora dig? även om jag vill att du ska försvinna. Jag måste tänka.. tänka på mina val, jag är så grymt förvirrad.. och de har jag vart hur länge som helst nu. - men som sagt, jag känner inte längre kärlek, men jag känner saknad.  "en sekund blev till år"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0