En falsk lögnare?


Jag tror inte du själv förstår faktiskt, jag fattar inte heller varför du ska lägga dig i? det har inget med diga tt göra. Inget jag gör har med dig att göra. du säger att jag är falsk, att jag är en lögnare. Men fuck that. Jag gjorde fel, både mot dig & mot Robin. Men bara för det betyder det inte att jag inte ångrar det, eller mådde dåligt över det. Men livet går vidare, och jag försöker att inte ta någon skit från dig. Men ändå fortsätter du, har sagt att du inte orkar tjafsa med mig. Men ändå ska du klaga, jag är mig själv simon. Och jag bryr mig inte om du gillar det eller inte. Jag är sån, som kan vara på g med en kille och känna mig riktigt kär. Men nr jag väl blir tsm med den, så.. tappar jag alla känslor. du sa att jag kanske inte borde ha pojkvän då, men hallå vakna? ser det ut som jag har det eller. Jag försöker att komma över en kille som jag alltid älskat, det är inte så jälva lätt som det låter. Du får mig inte att gråta, men du får mig derimot ledsen. För att du ens kan tro sånna här falska saker om dig. I mina ögon är du patetisk. som hittar på massa saker som jag skulle vara, när du inte ens känner mig. De ända vi delade var luft, vi hade inget annat okej? Jag orkar inte lyssna på dig längre, och jag gör inte det heller. Du säger att jag är dum i huvudet, men ge dig förfan.. de är du som har alla IG;en? jag har G i exakt allt. Jag är en stjärna gemfört med dig, så bara gå. Lämna mig bara, för jag bryr mig inte om dig, och du inte om mig. Men att du ens orkar bry dig de är de som gör mig så frusterad, att du orkar skälla ut mig. Du ljuger, hela du är en lögn. Du tror du är så jävla cool bara för att du skryter om dina fyllor och din brudar, så bara tagga ner och låt mig vara. För jag orkar verkligen med dig lngre.
Simon Fant? :S

Kommentarer
Postat av: evelina

alice sötnos, kommer du ihåg när vi va små ? saknar dej ;) <3

2010-01-27 @ 22:27:36
URL: http://baraeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0