tidig kväll

JAg är trött, och ställer klockan på tio över sex imorgon. tänkte faktiskt sminka mig imorgon, men jag är så galet kass på det, så tänkte be mamma hjälpa mig, toppen idé va? :) Så jag ska faktiskt gå och borsta tänderna och försöka komma i säng klockan tio, och sova då. Imorgon ska vi på någon himla sak i skanstull, sen ska jag till forum, och jag ska shoppa! känner att garderoben behöver fräschas upp lite granna, om jag har tur får jag med mig mickan till forum. Men matten börjar ju halv sex. Men iallafall godnatt!

Bild från i gothia, härligt vinnar mål av emelie. ( Jag är nr 2 )
- fan va jag tycker om er tjejer

Kommentarer
Postat av: lollo

sv: Tack så mycket. Jag tog det på forumfrisörerna i forum :)

2010-02-03 @ 08:41:28
URL: http://avtvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0