Matte.

Sitter och lyssnar på musik, hann jobba typ fyra tal innan, tony fabian leo, och massa från 8a kom ut och gjorde massa liv. Fabian och Tony bråkar.
Fabian ; Sluta tony du är så himla barnslig
Tony ; sluuta....
Och massa, haha kul att lyssna på. Snackade lite med dem förut, dem tyckte att jag såg farlig ut med mina kosslurar, kanske jag gör! Ida ska jag in till stan och ta en spruta. Läskigt, och jag hittar inte till mammas jobb. Åkt dit ett anta gånger , men mitt lokalsinna är inte det bästa. Nej nu ska jag iallafall försöka att jobba, även fast jag mår pissit dåligt, huvudvärk, halsont, illamående, känner mig tom i magen, men ändå alldels för mätt, ingen aptit, och alldels för trött.
Kul dag, nej. ( Nu slutade Tony och Fabian bråka, )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0