I go where ever you will go.


Egochock.

Har precis kommigt hem från Forum, eller för ett tag sen. Köpt en skjorta, som jag inte pallar ta bild på. För den ska packas ner till Åre, vi åker sek imorgon bitti ! I forum träffade jag först Malin Gutke & Julia hult, som jag stod och pratade med ett tag, sen Smsade IvI mig och frågade vad jag gjorde,för hon, johan & nuffi var påväg till forum.

Så träffade dem ett tag. IvI & Johan är ju bara för söta tilsammans. Jätte glad för din skull IvI. Ja, sen skulle jag träffa upp mamma och jacob igen, vid tre. Så k'kade vi lite granna. Sen träffade jag Sofie också, snackade lite med henne. Trevligt Trevligt.

Förlåt för ett överlångt inlägg. Men har knappt vart hemma idag, plus att min mamma är typ as grinig :s , palla. Aja, ska lägga in bilder från igår till datorn. Det regnade förut, och nu snöar de, palla ännu en gång. Men iallafall.. ha de bra, kommer nog in med rätt många inlägg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0