Du kan inte bara ringa efter fem år, vara så underbar och tro att jag ska falla, för jag vet att jag kommer falla


Lasse lindh spelar på hög volym. Fan vad jag älskar honom, han sjunger inte bara för att sjunga, låtarna går dirket till hjärtat.

Min mum blev lite små sur på mig, för att jag inte har någon prao plats än, men ba ää.. vi har inte proa fören efter sportlovet, suck. haha! Men ska åka till sickla på fredag, och kolla på bibblan där om proa. Kanske dags att ringa The björkhagen crew och se om dem kan hälsa på isånnafall, haha var ju ganska länge sen ajg träffade och snackade med dem =o Tråkigt nog, men man tappar ju kontakt med många, de är så de är. Men nu ska jag stänga ner internet, ( inte musiken ) Gå på toa, och sen ta bort smink, och fundera över klädsel imorgon. Shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0