varing för långt inlägg

Min mamma älskade bilden (?)
Hejsanhallå.
Dålig uppdatering idag, japp de vet jag. Men har vart fullrulle idag. Haft de bra idag. Jag vaknade klockan åtta, då jag läste igenom ellens bliogg! (hon har internet nu yees) hon verkar iallafall ha de bra. Jag dushcade och fixade mig. Sen vid tio halv elva så ringde jag ruben och åkte till honom. Först gick vi vara runt men de var tråkigt.

så vi gick he till honom, jag låg typ och sov i hans soffa medans han spelade cod, men sen så fick jag välja att annat spel. som jag tyckte var as kul, något riktigt vulgärt, men grmt kul. Sen blev Ruben irriterad på att han inte fick spela, så vi spelade cod mot varandra. Jag var riktigt dålig i början, första rundan dödade han mig 63 gånger och jag dödade honom 2 gånger. Men blev riktigt glad för dem två gångerna!

Sen blev jag bättre och bättre flr vi spelade så länge. Sen kom Pontus in, han satt och snackade med mig medans vi spelade, ruben trodde att ha skulle vinna sooolklart då, men nej jag gjorde HS och massa på honom. Så då blev han sur igen (fast på ett glatt sätt) Så då spelade han ensam medans jag satt och snackade med Pontus.

Sen kom jag hem, och där var Nisse och farmor. Sen stack jag ut en timma och sprang jätte skönt. Kan nog göra de till en riktigt vana, har vart ute och sprungit två gånger sen onsdags ! Nu ska jag snart slänga mig i duschen och sen ha en bra fredag. Men de får ni också ha, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0