I'm yours.

Jag saknar mitt långa hår, men ändå inte. För de ser inte fräscht ut. Det var ju jätte slitet!

Hejsanhallå dudes!
Min dag har väl vart bra, iallafall i skolan. Men sen har jag vart i forum i två och en halv timma med min mamma och mormor. Trodde att Ruben kunde rädda mig, men mamma tyckte att jag kunde vara hemma ikväll. Annars skulle jag nog vart med honom nu. Me ska ringa honom sen och se om vi kan ses imorgon istället.

Längtar så himla mycket till Palma, vi ska vårshoppa där om jag inte redan sagt det. Men nu ska jag inte tråka ut er, ha en bra torsdag! Och de är VD klockan  åtta idag. HAPPY. ses


Kommentarer
Postat av: Johanna

- JAG LÄNGTAR!

2010-04-01 @ 21:22:33
URL: http://jatterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0