i spell it L-O-V

Bild från i vintras!
Just nu är jag så sjukt lycklig, finner inga ord! Det är lov, LOV! Sen så åker jag till Palma om två veckor, värme. De är typ 20 grader där. Ska vår shoppa, alltså.. så sjukt bra! Dock kommer jag bli av med min praoplats, men kunde inte bry mig mindre. Sjukt glad är jag iallafall. Min mormor komemr snart, så ska fräsha till mig lite. Sitter och lyssnar på lite bra musik.

Min dag har varit as bra, sjukt bra. (dock har jag vart lite dryg idag?) av någon anledning vet inte varför haha! Men hade en lektion idag, fattar ni. EN LEKTION. Sen satt jag i ett fik i en och en halv timma, och vi tjänade 485,50 kroner till klass kassan, shit asså jag och IvI måste vart riktigt söta idag! hah.. sjukt, men iallafall nu ska jag bli lite fräsh som jag sa. Ha de bra pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0