Detta fält måste fyllas i

Min kärlek till redbull (fyfan haha)
Damn i miss u *bruden*

Tjeeeena!
Jag och min bror gjorde mat tillsammans, ja tillsammans. Eftersom mina föräldrar inte kommer hem fören om någon timma. Det blev köttbullar och makroner. Vi delade upp de jag gjorde köttbullarna, han skulle sköta makaronerna. 1. Han läser fel på paketet, " WHUUT 20 MINUTER? " 2. han kollar igen, " nej jaha 4 minuter " Sen när fyra minuter gått, och han häller dem i durkslaget. 3. " eller vänta.. var de verkligen fyra minuter. hehe ojdå, tio var de visst " asså så jävla korkad. Imorgon trodde jag att jag skulle hitt på nått. Men ne, de blev visst inte så. Så jag ska nog ta en plugg dag. Det kan behövas. massivs som ska vara klart efter lovet. en stor suck.
Tänkte kolla igenom lite gamla bilder, och göra ett inlägg med old pics, det blir kul.
fett med långt inlägg. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0