a man from argentina.

Jag orkar inte sakna längre.
Godmorgon.
Idag är de inte lika fint väder som igår, men fortfarande inte snö och då är jag lycklig. Jag vaknade nyss, så jag ligger i min mysiga säng, och smsar med Robert. Idag ska jag vara med Robin, jag är mega mega trött. Eftersom jag var uppe till halv två igår. Snackade på skype med Emil, Elias, Simon.. och någon snubbe jag inte känner.

Jag ska nog ner och fixa te och gröt till mig, sitta och äta hör uppe. WIHO. Juste jag köpte en ny tröja igår från monki, skulle köpt en randig men den kostade 150. Så köpte en prickig, som kostade 100 itsället, men den var finfinfin. Nu ska jag gå och kissa, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0