A beautiful day

Det var fint vid hammarby
Videung, eller vad de heter!
Ludvig var söööt.
Påväg till hammarby.
I love u.
Jag fastnade för den här bilden.
Han är cool. (dock är jag coolare)
Hejsan!
Kom hem från sickla för lite mindre än en timma sen, jag träffade Killen på bilderna, Ludvig. Vi pratade skrattade, och hade de bara bra! Sjukt kul att man kan vara sig själv med honom. Vi snackade om när han börjar gymnasiet i år, och massa. " alice alice.. han är svart, han är svart " Asså det var stört kul. Längtar verkligen tills vi ska ses nästa gång.

Nu snackar jag med ellen, saknar henne så jäääävla mycket.Fast jag fattar varför hon vill stanna, nu har jag inte så mycket mer att säga. Uppdaterar mer senare. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0