when the voice in my head starts to call my name. All i do, is listen one more time. Cause i'm never sure if its trying to make me feel bad, or if just wanted to be heard!

Ligger i min säng och typ dör. Jag kan lite av So'n, men känner på mig att de kommer gå utför imorgon. Men men. Orkar faktiskt inte plugga hela tiden. Sista vekcna nu innan lov skönt. På fredag ska jag till fourm och träffa konrad och hans lillebror jillis tror jag han stavas! Sen kanske kaaanske får sova hos ellen. Sen på söndag drar jag till Åre och åker skidor i en vecka. kul med snö! fast.. vill helst ha sommar nu. Hoppas på bra väder tack. Kvällens planer
1. Duscha
2. Måla naglarna igen.
3. Plugga med en kopp te.

Bjuder på en jätte gammal bild från sommaren 08.
Försök att hitta mig ;)

Kommentarer
Postat av: S

Hittad. =)

2010-02-25 @ 16:23:52
URL: http://sofiaingemarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0