when the voice in my head starts to call my name. All i do, is listen one more time. Cause i'm never sure if its trying to make me feel bad, or if just wanted to be heard!

Bild från i lördags när det snöade.
Ja, vad har jag gjort idag? Förutom att ha bloggat som en galning? Jag har pluggat lite.. snackat med - Ellen, Ludvig, Jens, pascal och Konrad. Tod bort ett onödigt inlägg nyss. haha just nu sitter jag med en kopp te i handen och saknar sommaren. Hos Pascal var de 35 plus. gud så skööönt.

Pascal är ellens lillevän, haha.. nej men han är jätte trevlig en 21 åring från Afrika. Han är vekrligen super snäll och gullig. han tyckte min engelska var jätte bra ;) Han sak till Sverige någon gång. Han ville ha snö.. men jag sa att de var 25 minus i måndags, då ångrade han sig. och sa att han kommer dö om han kommer hit. Förståligt. Han bor ju Afrika liksom? haha (: Nu ska jag väl plugga lite till, kolla bloggar.. och facebook. På fredag blire lov. Pch de inviger jag med att vara me konrad som jag kanske sagt? Iallafall kameran hänger med då. Länge sen jag träffade min sötis till vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0