tidsfördriv

Hur svarar du i hemtelefonen? Alice
Hur svarar du i mobiltelefonen? HEEEEJ, eller hallå ja.
Ringer det mycket till dig? Varierar.
Ringer du mycket? ne.
Vem ringde du senast? Ruben
Vem ringde dig senast? Ellen <3
Hur mycket pengar har du? För lite  :/
Antal timmar sömn inatt? för lite som vanligt
Sov du ensam? ne.
Vem sov du hos senast? Ellen
Vem sov hos dig senast? Ellen
Vem vet mest om dig? Ellen
Vad ser du fram emot? Konfaläger i somras med ellen, hehe. Eller Troligen Newyork i höst
Vad vill du just nu? Träffa folk jag saknar.
Vem hånar du? vet inte, fjortisar :)
Vem längtar du mest efter? Madelene & Wirena
Vem vill du helst slippa? Sammy.. isch, haha!
Vem stör du dig på? Få :) * hi *
Vem vill du sova bredvid inatt? Hemlis
Vilken buss åker du oftast? 442 eller 414
Vilken årstid är det nu? Vinter, and fuck that.
Anser du dig själv snygg? ne. Men småsöt? =o
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Nej.
Är du en bra partner? Ja, de är jag. Även om ag inte alltid vart.
Har någon varit otrogen mot dig? Ne, de tror ja g inte
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej, hoppas jag verkligen inte ;)
Har du varit otrogen? M.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Raggar aldrig, så blir väl uppraggad.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nej. Vi hatar varandra.
Vad åt du senast? En bulle .
Är du polare med grannarna? Ja, Tove och Anders <3
Har du varit på ett party? jaaadå
Var är dina syskon just nu? Bror är nedan för mig
Vilken tid gick du upp imorse? vaknade halv nio av att de var översvämning av blod i näsan
Vad gjorde du kl 2 inatt? ZzzzZ
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar klockan
Vad ska du göra efter det här? Göra te

PERSONLIGT
01. vad heter du?
Alice Johansson
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte riktigt.. kanske ne ;)
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Kommer inte ihåg.
04. vilket stjärntecken är du? Våg -.-
05. vilken årgång är du? 1995
06. vart bor du? Stockholm
07. bott utomlands? Nej
08. flyttat antal gånger? 3 gånger
09. vart skulle du vilja bo? USA
10. vem är drömpojkvännen? Hemligt.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Venne.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 150 cm typ?
03. hårfärg och frisyr? kort? Väldigt blond, kort.
04. ögonfärg? Blååå!
05. mest nöjd med? Mitt ansikte?
06. minst nöjd med? Mina lår till bjässar.
07. skostorlek? 35 - 36
08. glasögon? solgalsögon?
09. har du några piercingar? Öronen.

FAVORITER
01. filmer?
skräck och humor
02. låtar? Rock.. 
03. årstider? våren.
04. mat/dryck? allt.
05. djur? kattiie
06. färg? Svart EMOEMOEMO. * needå*
07. parfym? Venne.
09. ämne i skolan? Typ.. Svenska? 
10. sysselsättning? Innebandyn e mitt liv ja. 

KLÄDER
01. vad använder du just nu för jacka? Kappa. 
02. vad använder du just nu för skor? Stövlar, eller fjortisskorna (Uggs)
03. favoritfärg på kläder? svarta, vita eller färgglatt. 
04. favoritmaterial på kläder? amen de bryr jag mig om också.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? show me what you got. 
06. favoritaffärer? Monki, H&m och Bikbok. 
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? För mycket
08. favoritmärke? venne


DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet. 
2. vilken färg på tapeterna? sandfärg, och hawai
3. vilka färger går rummet i i övrigt? ee... sandfärg, bkå himmel, blått vatten.
4. vad vill du ändra där inne? större och mer fyrkantigt, kan inte mublera om något .-
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? bärbar
b) video/dvd? ingen
c) dator? ja
d) stereo? ne
e) telefon? ne
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Hugos hus och vägen
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover
8. favoritpryl i rummet? min säng är skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0