Tiden rinner ut som sand


Snart har jag gått ett år i åttan. Mars, April, Maj och Juni sen sommarlov. Bara jag som tycker de är sjukt?
Jag mår inte så bra, jag har ont i halsen, och svullna halsmandlar, och snorig :/ och gör ont i näsan när jag andas. Vet inte o de blir någon skola imorgon. Tråkigt.. Hatar att vara sjuk. Men de är rätt skönt. Jag kommer inte kunna träna på hela veckan.. fast mamma sa att jag kanske kunda vara med på matchen på söndag/lördag. Om jag inte är för sjuk. Tycker synd om IvI, som måste arbeta med idrotten själv, idag ahha!

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin kväll!

2010-02-22 @ 19:06:51
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: ellen

Det är svårt att sätta ord på hur mycket du betyder för mig och om jag skulle, skulle inte den här komnentarsrutan vara för liten. Jag älskar dig enormt & det vet du.

2010-02-22 @ 19:33:35
URL: http://ellenlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0