Tävling.

Jag är med i en tävling hos Sara.
Man kan vinna ett valfritt löshår.
Min motivation är  ;
För drygt en vecka sen, klippte jag mitt hår kort. Och jag mår faktiskt väldigt dåligt pga av det. Något som mina vänner vet. Och de kanske är ganska töntigt osv att må dåligt pga sitt hår. Men jag gör det. Jag önskar att jag aldrig hade klippt av mitt långa blonda hår. Men gjort är ju gjort. Men de är därför jag vill få chansen att vinna de här löshåret. Kanske få tillbaka min självkänsla ch självförtroende. Eftersom jag är sån som bryr mig väldigt mycket om mitt hår, speciellt
. Så man får väl iallafall hoppas att man vinner!

Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

SV: KUL att du är med, tråkigt med ditt hår :( LYCKA TILL!

2010-02-22 @ 20:38:02
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0