sommaren 10

Bild från en sommarkväll i augusti med ellen. Tänk er.. klockan halv nio på kvällen och solen fortfarande är uppe? Det är sjukt. Jag vill ha sommar. Och jag känner på mig att sommaren med Ellen kommer bli bäst. Konfemerar oss i tre veckor. Två vid riksgränsen, och en här hemma. Fan vad jag älskar sommaren. Kunna vara ute på kvällarna utan att frysa fossingarna av sig. Längtar så jag dör!

Nog om sommar saknader. Haha.. ni vet att jag sa " kul att de blir fler läsare, ni läser säkert bara för jag är sjuk " Stört. hade rätt. Haft runt sextio besökare när jag var sjuk. idag typ 32, haha.. skillnad asså. säg om ni vill ha nått mer i bloggen, sen börja komentera börjar bli lätt less på de här :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

härlig bild, saknar sommaren!



SV: Spelar i Ösbydalens ibk f-94, själv? :)

2010-02-25 @ 13:01:42
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0