Orkade inte ta fram systemen.


Mössan fick jag när jag fyllde fjorton förra året, Nitarmandet är från H&M, halsbandet är mammas, och halsduken är från Åhlens!


Tröjan är från H&M, Tightsen från bikbok.

Tjena, allesammas.
Min dag har vart bra ! åtta till tjugo över två, helt ok ändå. Orkade inte ta fram systemen så det blev dåliga cambilder. Sitter ialalfall i mitt kök, av någon konstig anledning :s Idag hade vi beep test, det gick iallafall jätte bra, jag kom till 12,4. Och avr då delad bäst i klassen med dag. Kände faktiskt att jag hade kunnat springa mera, men skosnöret hade gått upp, och hade dåliga bromsmuskler enligt robin för fick grymt ont i benet. Vart lite småsur på en liten person, för han betedde sig stört. Så jag blev arg, var lite grinig över andra saker också. Men det ska inte involvera bloggen! Så det släpper vi!

Jag har en tidenss att alltid skriva så långa inlägg, men haha hoppas folk läser dem. Eller så kollar dem bara på bilderna, ni kanske inte har märkt det. Men jag försöker oftast att lägga in minst en bild i varje inlägg, då blire iallafall roligare att läsa. Idag har jag träning mellan sju & nio. Först en timma riktig träning. Sen match! Kul det. Nej nu ska jag faktiskt inte babbla mer, går upp på mitt rum nu, och fotar lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0