någon måste sluta älska först


Den tavlan gav mina nio åringar mig igår, tack muffisar.




Fan vad jag älskar dig Murre, kommer bli så himla tomt när du försvinner!

Visst är min katt söt? Murrisen och jag lekte lite framför webben, han är en riktig fotomodell, ni ska se bilder jag tagit med min system, och bilder mickan tagit.. man ba wow damn kisse! Funderar på att ha någon av dessa som proffisbilder på facebook, vet att jag nyss bytte, men nu ser man mer av mig haha.. Sitter och chattar med Fredrik som jag förövrigt saknar fett med mycket, vi ska träffas snart.. eller ja, påsklovet haha! Det har vi bestämt iallafall.

Jag vill också skriva att ni alla ska gratta världens bästaste Wirena som idag fyller byxmyndig! Grattis älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0