MMM.

Var lite små emo ett tag idag, men nu r jag glad igen. Seriöst palla att jag typ ska variera haha! Nej, men jag är oftast glad. Varför jag är så himla glad nu, en hemlig liten sak hände idag, och jag är sjukt glad över det, fast vet inte riktigt om det var seriöst, ( men jag tror det ) men iallafall, nu ska jag sätta på mig lite nya kläder. Pappa har fest här ikväll, så famlijerna Lundh, Jansson, Atterström, Flink och hultman kommer hit. Har säkert glömt någon, imorgon måste jag jobba, men de klarar jag. Sen sover jag hos ellen där på kvällen, kommer bli jätte mysigt. Nu har jag nte så mycket mer att säga,  hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: IvI

sv: yes, p-piller min lilla gullegull^_^<3

2010-02-12 @ 18:21:40
URL: http://stockinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0