love you mum!

Bild på mitt öga, och nej jag redigerar de inte ;)
Asså min mamma är för söööt! vi började båka, över att jag hade pajat mina jeans, hon blev jätte arg. Typ skällde ut mig jätte mycket, sen så för fem minuter sen kommer hon in och ba " alice.. förlåt " jätte gullig pluffsi! <3
aja, måste berätta en sms konversation jag och min bror hade när vi stod bredvid varandra
Jacob - Jag sitter där ute
Alice - K
Jacob - Ok
Jag går ut, ställer mig bredvid honom och fotrsätter att smsa
Alice - Hej
Jacob - Läget?
Alice - Bra själv?
Jacob - Bra, as skön stol
Alice - Jaha bra. Skön matta. Jag hittade ett par byxor men dem var förstora
Jacob - Är mamma klar snart?
Alice - Vet inte. Skulle tro de
Alice - Bajs. Små fjortisar
Jacob - As coola.
jacob - jag orkar inte resa på mig, ska nog baka en kaka åt mig själv. Men vart börjar cirklarna egentligen?
Alice - Fyrkanter är bättre..
Jacob - Nej, men om du sätter dig ner och tänker för engångsskull, kommer du inse att du fortfarande kommer dö
- ja, vi sanckade inte på tio minuter vi bara smsade.. HAN ÄR STÖRD :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0