Love u.

Tjena bloggen
har inte skrivigt nått idag, typ. hehe, gjorde en asball liten grej förut, som jag såg på madelenes blogg. Finns i länkar. Okej ;
Skolan ; Har vart as flum, typ heeela dagen med IvI, seriöst haha.. jag och min lärare lollo gjorde grisgrimaser till varandra (?), hon e cool. På lunchen satt jag med IvI, Max & Oscar. Vi snackade läskiga saker som hänt, och om skräckfilmer. Så sa jag till oscar " Men de är inge läskigt " haha då kollar han på mig och säger " Nej inte om vi är tillsammans " gud vad vi skrattade haha.. vi fattade ju alla tt han inte menade så, kul lunch vare iallafall, tror seriöst jag har dem bästa killkompisarna! På lunchen skulle vi köra en walldeath, eller nått sånt. Alltså springa in i sexornas vägg, men sen kom Petra. Fan. Var as taggad, oscar taggade upp mig, med vår lilla " hoppramsa " fett kul. Aja, sen så skulle jag lära IvI " you kick and open side to the side " Jag menar vem kan inte den? hon fattade naaaaaada. Så skulle jag hålla i min halsduk medans jag hoppade och visade hur man gjorde, haha.. då kom lilloscar och trodde jag höll mig på brösten (?) haha! Aja, det var typ de roliga i skolan! Ni får massa bilder var inte rädda för det!

Efter skolan drog jag hem, sedan så drog jag till ellen, vi mös, snackade, gick ut med hundarna, bakade, och bara var vi helt eneklt. Kom hem från någon tjugo minuter sedan!







Jag älskar dig, och du vet att jag stöttar dig i alla lägen. Trodde inte att de var möjligt, men du är perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-19 @ 20:14:47
Postat av: IvI

fan va sexiia vi ä xD<3

2010-02-19 @ 20:15:25
URL: http://stockinger.blogg.se/
Postat av: ellen

sötnos alice! ÄLSKAR DIG BROR. & VERKLIGEN ÄLSKAR BILDEN PÅ DIG, SJUKT FIN, DINA ÖGON ÄR ASFINA !

2010-02-19 @ 20:19:51
URL: http://ellenlundh.blogg.se/
Postat av: fanny

Alice, du är så förbannat jäkla söt tjejen!

2010-02-20 @ 17:02:34
URL: http://supermaan.blogg.se/
Postat av: fanny

Alice, du är så förbannat jäkla söt tjejen!

2010-02-20 @ 17:03:56
URL: http://supermaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0