Lite om dagen.


Jag orkade inte gå ut så tod en bild från frönstret. Hoppas de är sol när jag går till bussen!

Okej om dagen då ; Jag har faktsikt inte vart med så många, mest med mickan, Oscar och några.. har haft grymt kul iallafall anders var tillbaka till skolan, och det första vi gjorde var att börja snacka, och han tvingade mig att visa min frisyr, haha han ba ; Fett snyggt ! Jag ba ; HAHAH nej, Han ba ; jo, snyyggt!
Så det kanske är okej? På matten som jag skrev om var jag grymt duktig, blev klar med tioposenter, ( stavningen ) Jag satt som fetaste geeken, och pluggade, så kom lilloscar och ba " Går det bra :) ? " Sen skulle han fatta det jag höll på med, well.. hahah han fattade inget.

Sen vare svenska jg hade på elevens val, vi skulle göra typ intervjuer jag var med en supersöt och rolig söt tjej som heter simone som gick i sjuan, ! Super trevlig. Men iallafall, nu ska jag ner till köket och äta någonting!
Förlåt för den dåliga updaten!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Simone har världens bästa humor :) hah <3

2010-02-11 @ 17:46:16
URL: http://supermaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0