Idiot


I still love u, fucking ashole.
Sitter i min säng, lyssnar på en låt jag alltid lyssnade på i somras. Den är ganska bra, massa minnen sluddrar upp i mitt hvud, ett speciellt är när jag och jenny gick till björkhagen och träffade simon, henke, simon L & Ludvig. Eller när jag och Jenny skulle på bio i sickla, och träffade Elias, Emil, Simon & Simon. Mycket sommar minnen, synd att de inte  är såhär längre, jag saknar faktiskt er. Några att snacka med i timmar varje kväll. Gud minns i maj, nr jag snackade i över två timmar med Elias & Edwin. Sjukt alltså. Sakna får man göra.. tror jag iallafall!

Kommentarer
Postat av: avo

söt blogg

2010-02-22 @ 19:20:15
URL: http://avos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0