håll käften kvinna!

Har fetaste problem med att registera mig haha! :) Så stannar här som sagt tills jag fått i ordning på allting. Härligt va? Jag bad mamma nyss sätta på Te vatten till mig, love to her! ibland kan jag verkligen bli arg, men ibland är hon faktiskt riktigt härlig! ska lägga in lite mobilbilder.

Sitter och lyssnar på the fray, tod en paus från rocken och ville ha lite lungt. Massa gamla låtar som vart mina favortier " Over my head, never say never, How to save a life & You found me " :) de är bra. Fast som sagt gamla. Nej nu ska jag inte sitta här och babbla som en gammal kärring, tro mig kan hålla på i evigheter!

Gud vad skulle jag göra utan min snurpa?

hehe

och vad skulle jag göra utan min pluffe?

Jag hade kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0