H O N


Bara för att jag ibland tvilvar, så betyder de inte att jag ångrar. Jag ångrar egentligen inte en minut, en sekund. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är den ända som förstår mig. Och jag är sjukt glad att jag gjorde de valet jag gjorde, för utan dig.. skulle jag inte klara mig. Du sprider glädje över hela mig, du har gjort mig tillden jag är idag. Tack för det. Vi har sagt att vi är dem två som faktsikt kan hålla ihop " föevigt " Även om vi väljer olika linjer till gymnaiset, så kommer det alltid vara ellen&alice. Från barndomen till ja, tonåren, och förhoppningsvis tills vi blir gamla nog att flytta hemifrån osv. Du är de som gör att jag fortsätter blicka framåt, så att jag inte faller till marken.
Du är min bästavän, och jag älskar dig riktigt mycket.

Kommentarer
Postat av: ellen

ÄLSKAR DIG ME .

2010-02-18 @ 07:16:32
URL: http://ellenlundh.blogg.se/
Postat av: ellen

och du ser verkligen INTE fet ut! :O du ser skit smal ut

2010-02-18 @ 07:18:05
URL: http://ellenlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0