Förlåt.

För jag inte bloggade något igår, men jag hann inte helt eneklt * Lögn * , nej men först drog jag och jobbade i två timmar, de var najs. tjänade 150 kr, som jag sedan brände på elins födelsedags present. Dirket efter drog mum och jag till forum för att köpa present, vi köpte också ett par snygga klackar till mig. Lärde mig faktiskt att gå i dem, trots att jag är plattfot! Bra. Det var jätte kul där, även om jag var typ sjuk. Min pluff var där ett tag wirena. <3, saknat henne som attan. Sen vare fullrulle hemma hos elin, men vid tolv skulle jag och Tove gå upp till daisys för vi skulle få stjuss hem av hennes pappa. SÅ står vi och rå fryser jag står bara i tights, och korta uggs.. kul. Vi ba , haha tänk om dem inte kommer upp för backen. Sen ringer broren och säger att dem har fastnat med bilen. Så vi gick hem till elin igen, sen efter en kort itd, drog vi igen. Jag var hemma runt.. halv ett tror jag.
Vill ni veta sjukaste grejen? när jag ligger och sover, märker jag att de blir liksom glegit i näsan, så drar jag hela handen över de, och över kinden och munnen, och ba vafan? o kollar migi speglen.. vad tror ni? blöder massa näsblod,alla blodkäl typ poppar ut. As äckligt. Har aldrig blädigt förut, haha.. så ja. ni får massa bilder snart, ska bara kissa..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var och vad jobbar du med? :) <3

2010-02-21 @ 13:18:06
URL: http://supermaan.blogg.se/
Postat av: simone<3

hah jag är också plattfotad -.-

2010-02-21 @ 17:14:11
URL: http://flikkansimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0